Magamról

Alapvégzettségem általános iskolai tanító, de már a főiskolán megfogalmazódott bennem, hogy valahogy más módon szeretnék „tanítani”, nem iskolában. Mindig érzékeny voltam a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekek iránt és a hivatásomat az iskolai kereteken kívül tudtam csak elképzelni. Évekkel később, a gyerekeim születése után  beléptem egy frenchise rendszerben működő vállalkozásba és mozgásos baba-mama foglalkozásokat vezettem. Azt vettem észre, hogy egyes gyerekeknek a mozgásában, kognitív képességeiben eltérés vagy elmaradás mutatkozott és egyre inkább érdekelt mi lehet ennek az oka, mi lehet a háttérben.

Tovább képeztem magam és így lettem szakvizsgázott fejlesztőpedagógus. A képzés során vált világossá számomra, hogy  a mozgás nagyon nagy szerepet játszik a gyerekek fejlődésében és léteznek kifejezetten mozgásterápiák, amik ezeket a problémákat orvosolhatják.

Ezek után már pontosan meg tudtam, hogy a TSMT terapeuta szeretnék lenni. 2013-ban lett lehetőségem, hogy Lakatos Katalin Ph.D képzésein részt vegyek és sikeres vizsgát tegyek. Bekapcsolódtam a Tanúsítási Rendszerbe, ahol még inkább belemélyedtem a TSMT terápia lényegébe, szakmai konzultációkon és hospitálásokon keresztül. Hálás vagyok a Jó Istennek, hogy mindezt még személyesen Lakatos Katalintól tanulhattam meg, aki a TSMT, HRG terápiák megálmodója  volt, ugyanis 2016-ban sajnálatos módon elhunyt.

Iskolai végzettségeim, képzéseim:

  • 1993 – BTF- ált. tanító
  • 1998 – Bárczi Gusztáv Gy. F. – szoc. munkás szak
  • 2006 – EJTF – fejlesztőpedagógia + szakvizsga
  • 2013 – BHRG Alapítvány: Állapot és Mozgásvizsgálat, TSMT-I (egyéni terápia)
  • 2014 – BHRG Alapítvány: Szabadegyetem – Hiperaktivitás, figyelemzavar
  • 2015 – BHRG Alapítvány: TSMT Tanúsítási Rendszer  -Hiperaktivitás, figyelemzavar a TSMT tükrében
  • 2016 – BHRG Alapítvány: TSMT Tanúsítási Rendszer – 0-3 éves korú organikusan sérült  gyerekek egyéni terápiája TSMT tréningekkel
  • 2017 – BHRG Alapítvány: Alapmodul
  • 2018 – BHRG Alapítvány:  
    • Longitudiális Komplex Vizsgálat (0-11 éves korú gyerekek állapotfelismeréséhez),
    •  Neuromodul (neurológiai alapismeretek a tanulás és szenzomotoros terápiák tükrében 
    • TSMT-II (csoportos terápia)

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.